Masz pytanie? Dzwoń:        32 222-60-57 wew. 106; 101

Na czym polega produkcja aerozoli private label?

Listopad 2, 2020

Niektóre firmy usługowe lub sprzedające np. kosmetyki fryzjerskie albo chemię gospodarczą, wprowadzają na rynek produkty pod marką własną. Produkcję zlecają specjalistycznym firmom, które tworzą produkt od podstaw, zgodnie z wymogami klienta, a na końcu zajmują się jego wysyłką do sklepów. W dzisiejszym wpisie wyjaśniamy, jak dokładnie wygląda proces produkcji aerozoli private label.

 

Etapy tworzenia aerozoli marki własnej

Wszystko zaczyna się od pomysłu klienta, który chce stworzyć dobry i oryginalny produkt – często są to firmy na co dzień zajmujące się sprzedażą, które zauważą niszę na rynku. W odpowiedzi na popyt, planują wprowadzić na rynek własne produkty. Klient zaczyna współpracę z firmą, która zajmuje się produkcją private label. Jej zadaniem jest wsparcie go na każdym etapie tworzenia nowego produktu. Specjaliści opracowują recepturę, która będzie zgodna z wymogami bezpieczeństwa i wygodna w użytkowaniu. Zależnie od przeznaczenia tworzonego produktu, należy przeprowadzić odpowiednie testy w laboratorium.  Następnie dobiera się opakowania aerozolowe, które najlepiej sprawdzą się w konkretnym przypadku, a także ich zamknięcia i główki rozpyłowe. Fabryka aerozoli odpowiada za spełnienie wszystkich norm, koniecznych do tego, aby produkt został dopuszczony do sprzedaży na danym terytorium. Kolejnym etapem jest zaprojektowanie etykiet, które będą zgodne z planem marketingowym oraz wymogami dotyczącymi wyrobów aerozolowych. Na końcu napełnia się aerozole, etykietuje gotowe opakowania i przygotowuje je do wysyłki.

 

Zalety produkcji private label

Stworzenie marki własnej to pomysł na biznes, który ma wiele zalet. Przede wszystkim, można stosunkowo szybko wprowadzić na rynek nowy produkt, na który jest zapotrzebowanie. Świadcząc usługi w jakiejś branży lub prowadząc sklep z produktami wielu marek, łatwo jest śledzić tendencje w popycie. Dzięki współpracy z producentem private label, można stworzyć wysokiej jakości produkt, który będzie konkurencyjny cenowo. Specjalistyczna firma pomoże dopracować produkt w każdym szczególe oraz zajmie się całym procesem produkcji. Klient kontroluje wszystkie etapy powstawania produktu, co pozwala mu na planowanie kosztów.  Warto wybrać firmę, która oferuje w cenie produkcji private label wszystkie aspekty związane z opracowaniem receptury i uzyskaniem pozwoleń na wprowadzenie na rynek. Dzięki temu klient może przeznaczyć większą część budżetu na marketing produktu.

Wróć